Les gjerne også Vottelaugets fellesblogg:

13. desember 2013

HJELP FRÅ LUCIA? Knitting help from a Saint?

Adventslyset vårt er allereie nådd meir enn halvvegs, medan eg sjølv har ei laaang liste med uferdige prosjekt før jul ... Dei tynne bambuspinnane er utslitne og skeive  - men eit svensk mønster og herleg garn lokkar meg vidare. 

Skal tru om dette kan trylle seg om til ei julegåve i tide? Viss ikkje, er det freistande å bruke det fine rose-diagrammet som julekort! For det er tanken som tél, er det ikkje ...?

Vel, eg (og du?) får håpe på ekstra hjelp frå Lucia og andre gode krefter no i desember. Ikkje berre til strikking, men til lysare tider for alle i stall og stove. Og kven var Lucia eigentleg ...? Bloggaren Anne på landet (As Almanakk) skriv fint om dette i dag! 

7 kommentarer:

  1. Strikk skal jo ikke være stress, men nå før jul er det ingen tvil om at vi er mange som skynder oss litt ekstra med pinnene for å rekke fristen. Nydelig diagram er det ingen tvil om at du har. En enkel vott med gavekort på den andre kan jo også være en løsning om ikke tida rekker til?

    SvarSlett
  2. Nydelige roser! Syns det var en god ide med julekort, jeg! Men votter er jo også en god ide :-)

    SvarSlett
  3. Så nydelig mønster!
    Jeg lurte på hvor du hadde fått tak i den svenske boken du skrev om tidliger. Jeg likte så godt noen av vottene der og nå kunne jeg tenke meg å strikke votter:)
    Det hadde vært et nydelig julekort, men ta kopi så du ikke mister det fine mønsteret!

    SvarSlett
  4. Hjarteleg takk for fine ord, alle tre! Eg trur faktisk at rosene mine (les: vottane) rekk å blomstre før julaftan! Puh!

    Til elle-melle: Du tenkjer på boka "Vantar för alla årstider"? Eg bestilte frå www.adlibris.com (kosta berre kr 159), men det er sikkert andre nettbokhandlar som sel boka også. Eg skriv denne beskjeden på bloggen din også. God strikking!

    SvarSlett
  5. Håper du ikke har strikka deg helt utslitt og at du blei ferdig med de viktigste prosjektene dine innen jul. Goood jul til deg og dine - ønsker deg også et spennende og kreativt nytt år.

    SvarSlett
  6. Til Marion T: hjarteleg takk for omtanken og gode ynskje for 2014! Nei, strikking skal ikkje vere stress, og faktisk vart eg ferdig med desse rose-vottane før jul. Har endåtil strikka eitt par til i romjula! Ein liten rapport med foto kjem rett etter nyttår, er planen!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...